13 aug Släktfest, kräftskiva och sociten

Haha fy faaan vilken gårdag. Släktfest över 100 pers. Och JÄVLAR vilken supa släkt jag har. Här var det inget vin som gällde. Sprit i överflöd. Paradis kan jag säg. Mängder med spritflaskor överallt på borden plus 6 st gigantiska absolut vodka flaskor. Helt sjukt stört. Haha fett kul. Klockan två på dagen vart man dyng och jag lyckades supa killarna under bordet. Slutar med att dom ligger däckade i bilarna och jag åker vidare till Kallis på kräftskiva och fortsätter pimpla starksprit. En av dom roligste dagarna i år helt klart! Dock fick man lite snefylla där ett tag men med snälla tjejer så löser det sig. Vidare till Sociten som var riktigt lyckat!! 

Lite utslagna tänder här och där, lite bekännelser, lite revange. Blev helt enkelt en minnesvärd dag fyllt av lite smått o gott så att säga. Dessutom blev det Walk Of Shame för vissa idag. Gilla? ÖH JA!!


Livets guld





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0